Fii activ, calatoreste - Active Travel, Agentie turism din Brasov
Vă aflați aici: » Early Booking » Bulgaria - early booking vara 2020 » Important! Masuri de preventie si dezinfectie pentru statiunea Albena - vara 2020!

Important! Masuri de preventie si dezinfectie pentru statiunea Albena - vara 2020!

PROCEDURA DE APLICARE A UNUI PLAN PENTRU ACTIVITĂTILE DE DEZINFECTIE PE TERITORIUL STATIUNII ALBENA ÎN CONDITIILE PANDEMIEI DE  COVID-19.

Activităti de dezinfectare în punctele critice de pe teritoriul statiunii Albena, determinate pe baza fluxului uman si a suprafetelor cel mai frecvent atinse de oameni

  • Vehiculele care sosesc pe teritoriul statiunii Albena înainte de trecerea barierei de intrare vor fi dezinfectate - pneuri si sasiu - de către angajatii statiunii Albena. Dezinfectarea se va face cu pulverizatoare si o solutie de dezinfectare preparată în conformitate cu normele in vigoare.
  • Tuturor  turistilor care vor intra in statiune li se va lua temperatura corpului. La identificarea unui pasager, care ajunge cu autocarul, cu o temperatură ridicată peste 37 ° C, persoana delegata cu  măsurarea temperaturii trebuie să semnalizeze numărul de telefon 112 si sa urmeze instructiunile autoritătilor de sănătate. Autocarul trebuie sa  astepte decizia autoritătilor medicale pentru aceste persoane. Când persoana identificată cu temperatură ridicată ajunge cu masina, ofiterul de control îi recomandă să se întoarcă, să informeze autoritătile medicale din  tara de origine si sa respecte  procedurile stabilite.
  • Angajatii care dezinfectează vehiculele si măsoară temperatura persoanelor care intră în statiunea Albena folosesc echipament de protectie, cum ar fi măsti si mănusi.
  • Muncitorii de la punctul de control din statiunea Albena lucrează cu măsti si mănusi de protectie si au instalatie de igienizare pentru mâini. În fiecare zi după terminarea serviciului, acestia dezinfectează suprafetele de la locul lor de muncă folosind un dezinfectant de suprafată si consumabile pentru curătarea umedă - prosoape din microfibră, mop si găleată.

Hoteluri si reguli pentru dezinfectarea acestora

  • La intrarea în hotel, turistilor le este măsurată temperatura si sunt invitati să-si dezinfecteze mâinile cu un dezinfectant aflat la intrarea in hotel. Dacă în timpul acestei verificări a temperaturii corpului se dovedeste că există o persoană cu o temperatură peste 37 ° C, se repeta procedura cu semnalizarea MC „Medica-Albena” si se asteapta ca persoana să fie luată cu o ambulantă de la centrul medical.
  • La receptia hotelului, oamenii sunt directionati astfel incat să nu se aglomereze. Acestia îsi asteaptă înregistrarea în holul hotelului si se înregistrează pe rând. Personalul de la receptie lucrează cu mască si mănusi. De asemenea un recipient cu dezinfectant se afla in zona receptiei. După fiecare plasare a grupului, suprafetele de lucru ale receptiei sunt dezinfectate.
  • Toaletele publice ale hotelului dispun în permanenta de hârtie igienică, săpun lichid, dezinfectant în dozatoare igienice, apă calda si prosoape de hârtie. Personalul de serviciu sterge, dezinfectează si se asigura tot timpul ca sunt produse de igiena. Acestia lucrează cu haine de lucru si protectie pentru fată si mâini.
  • Pardoselile din zonele comune sunt dezinfectate de trei ori pe zi sau după fiecare grup de oaspeti cazati la hotel. Ascensoarele, inclusiv butoanele din exterior si interior, sunt dezinfectate de trei ori pe zi. În acelasi ritm, se dezinfectează blatul barului din hol, blaturile mesei si mânerele scaunelor barului din hol si mânerele vitrinelor frigorifice din holul hotelului.
  • Camerele hotelului respectă „Procedura de curătare a camerei hotelului, pas cu pas” 2020, cu accent pe dezinfectare - dezinfectant pentru podelele din cameră, dezinfectant pentru suprafetele de mobilier si toate elementele atinse frecvent, mânere, întrerupătoare  si butoane. Lenjeria si prosoapele murdare trebuie duse în cosul din carutul cameristei, fără a le lăsa pe podea. Cărucioarele sunt dezinfectante după încheierea fiecarui program de lucru. Pungile de gunoi de unică folosintă de la toaletă si cameră trebuie legate si transportate cu atentie la locul de depunere a deseurilor din cadrul hotelului. Cameristele lucrează cu haine de protectie, mănusi si măsti.

Restaurante si reguli de dezinfectare

  • La intrarea în restaurant, turistii trebuie să-si dezinfecteze mâinile cu un dezinfectant aflat la intrarea în restaurant. Bucătarii care servesc pe  linia de tip bufet cald sau rece lucrează cu haine de protectie si mănusi si păstrează distanta fată de turisti. Sala restaurantului este dezinfectată după fiecare masă. Suprafetele bufetului si alte ustensile pentru servirea mâncării si băuturii sunt dezinfectate, precum si blatul de lucru al barului restaurantului. Dezinfectarea în aceeasi ordine se face pe toate automatele, cu accent pe butoanele acestora.
  • Personalul bucătăriei de la restaurant poartă haine de protectie, mască si mănusi. Camera in care personalul se pregateste pentru a intra in bucatarie, este dotată cu băi si toalete echipate cu chiuvete igienice cu apă caldă si rece, săpun, prosoape de hartie, dezinfectant, cosuri de gunoi cu capac. Deseurile de unică folosintă sunt aruncate în cosurile de gunoi, nu în cosurile din bucătărie. Dezinfectarea unitătii de bucătărie se efectuează după fiecare masă.
  • Personalul de serviciu efectuează dezinfectarea de două ori pe zi si la sfârsitul zilei de lucru, pe scări, coridoare si podele.

Caile rutiere sunt spălate si dezinfectate zilnic de o masină cu rezervor in fiecare dimineata devreme. După colectarea gunoiului si a deseurilor de pe plajă, cosurile sunt dezinfectate de două ori pe săptămână prin pulverizare cu un dezinfectant. Angajatii din sector lucrează cu îmbrăcăminte de protectie, măsti si mănusi de protectie.


CONDITII DE RETRAGERE: conform regulilor generale ale agentiei in conformitate cu Contractul de Prestari Servicii Turistice
Hartile statiunilor din Bulgaria Hartile statiunilor din Bulgaria
Hartile statiunilor din Bulgaria

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate pe activetravel.ro sunt clasificari ale partenerilor si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate. Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva. De aceea, fiecare tara are standarde diferite si nu se poate presupune ca un hotel de 3 stele dintr-o tara este echivalentul unui hotel de 3 stele dintr-o alta tara.

Vacante in rate la Active Travel Brasov - 0% dobanda! Vacante in rate la Active Travel Brasov - 0% dobanda!
Tranzactii Securizate
Vacante in rate la Active Travel Brasov - 0% dobanda!

Vacante in rate la Active Travel Brasov - 0% dobanda! Vrei sa pleci in vacanta si iti este mai usor sa platesti in rate? Nici o problema. La Active Travel avem solutia perfecta pentru posesorii de carduri de credit emise de Raiffeisen Bank. Daca cumperi vacanta de la noi cu cardul de credit emis de Raiffeisen Bank poti returna catre banca suma cheltuita la agentie in 2, 3, 4, 5 sau 6 rate cu 0% dobanda.

Active Travel Brasov este membru al asociatiilor
Active Travel Brasov este agent acreditat:
Agent acreditat de Dertour
Agent acreditat de Christian Tour
Agent acreditat de Paralela45
Agent acreditat de ITS, Jahn Reisen, Tjaereborg
Agent acreditat de TezTour